Omega Programming

قانون 5 انگشت سئو

در این متن با یک استراتژی در زمینه سئو آشنا خواهید شد که به سادگی راههایی برای جایگذاری کلمات کلیدی به شما خواهد آموخت.

برای افزایش رتبه سایت خود در موتورهای جستجو در برخی موارد نیاز به کارشناس سئو ندارید. می توانید با جایگذاری کلمات کلیدی دلخواهتان در مکان های مناسبی از صفحه فرایند سئو را آغاز کنید. استفاده از کلمات کلیدی در این 5 موقعیت کمک خواهد کرد سایت شما در مسیر صحیح دستیابی به صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد.

آموزش سئو

Page title (عنوان صفحه) : که در بالای مرورگر شما نمایش داده می شود. عنوان صفحه ی شما باید حداقل شامل یک کلمه کلیدی باشد.

 URL (آدرس): آدرس وب سایت شما باید سرراست، خاص وشامل حداقل یک کلمه کلیدی باشد. برای دستیابی به نتایج بهتر از خط تیره بجای زیرخط استفاده کنید. 

 H1 tag : heading ( تیتر ) در صفحه باید واضح، خاص و شامل واژه هایی باشد که اغلب کاربران برای جستجو از آن واژه ها استفاده می کنند. 

 Image File Name (نام فایل تصویر): نامی که برای فایل تصویرتان انتخاب می کنید باید آنچه را درون عکس نمایش داده می شود منعکس نماید؛ همچنین شامل یک کلمه کلیدی باشد و از خط تیره بجای زیرخط در نام فایل استفاده شود. رباتها می توانند نام فایل ها را جستجو کنند و رعایت نکات نامگذاری فایل به رتبه سایت کمک می کند.

 Alt Text (متن جایگزین): در صورتی که بارگذاری تصویر دچار اختلال شود متن جایگزین تصویر، عکس را توصیف می کند. این مسئله باید هم برای چشم انسان و هم برای رباتها بهینه شود. متن جایگزین خود را به اندازه کافی توصیفی انتخاب کنید تا کاربران درک درستی از عکس پیدا کنند و همچنین به اندازه کافی SEO-Friendly باشد تا رباتها بتوانند تشخیص دهند چه چیزی درون عکس وجود دارد.

>